Eerste blogpost

Hallo daar 😀

Vandaag gaat mijn eerste blogpost op FashionmeetsBeauty.wordpress.com online!

Wat jullie op mijn persoonlijke blog kunnen verwachten zijn artikelen die te maken hebben mode, beauty en lifestyle. De artikelen zullen voornamelijk interessant zijn voor dames met een getinte of donkere huidskleur. Er zijn op het moment nog niet veel Nederlandse bloggers met een exotisch tintje en daar wil ik graag verandering in brengen. Dus ben je het zat om blogposts te filteren die geschikt zijn voor jouw donkere huidje, blijf dan vooral mij volgen!

Maar ik zal mij eerst eens voorstellen. Mijn naam is Evita en ik ben 26 lentes jong. Ik ben opgegroeid in Emmen (Drenthe). In 2006 ben ik op kamers gegaan in Groningen, waar ik de studie MER-Vrijetijdsmanagement heb gedaan.

Mijn hobby’s zijn shoppen, muziek luisteren, films kijken, lezen en reizen. Schrijven vind ik ook erg leuk en dat is ook een van de redenen waarom ik ga bloggen.

Laat vooral een reactie achter bij de comments!

Evita

2 thoughts on “Eerste blogpost

Geef een reactie

