Sleek i-Divine SPARKLE 1, 2 & Shangri-LA

Sleek Cosmetics heeft zeer mooie en betaalbare producten. Vooral de oogschaduw palettes zijn erg populair. Zelf heb ik van Sleek alleen zes blushes (twee keer blush-by-3 hihi) maar een keus uit de pallettes heb ik nog steeds niet kunnen maken (ik ben een enorme twijfelkont). Onlangs kreeg ik bericht van Sleek dat ze wéér een nieuw palette hadden en wel de navolger van Sleek i-divine Sparkle one! Wordt een keuze maken nog moeilijker, bedankt!

Sparkle2

Aangezien ik nog een redelijk nieuw ben in bloggersland heb ik de lancering van Sparkle 1 gemist. Op het wereldwijdeweb heb ik even een foto opgezocht van de eerste versie van Sparkle die in 2010 was uitgebracht.

Sleek-Makeup-i-Divine-Sparkle-one

Twee jaar na Sparkle 1 komt Sleek nu met Sparkle 2. Op het eerste gezicht vind ik de twee edities vrij veel op elkaar lijken. Beide palettes bevatten zilver, geel/goud, blauw, paars, groen, grijstinten en zwart. Sleek heeft wel een enorm goede stap heeft gezet om het wafelpatroontje te deleten. Ik vond dit echt foeilelijk want de paletjes kregen naar mijn mening een cheape uitstraling!

Sleek-Makeup-i-Divine-Sparkle-two

Zo..dat waren Sparkle 1 en 2, maar we zijn er nog niet. Laatst viel mijn oog ook op de mooie Shangri-La palettes.

Shangri-LA

Het linker palette heet Supreme en bevat mooie koele kleuren. Vooral die okergele kleur vind ik supermooi. Verder zijn de kleurtjes niet erg geschikt voor mijn huidskleur, maar het rechter palette daarentegen wel! Dit palette heet Respect en bevat meer warme tinten die mooi bij een getinte of donkere huid staan.

Twijfel Twijfel..

Dus nog maar weer even op de website van Sleek gekeken en tot mijn schrik zag ik dit bericht.

50bdd630c450bWebsite_Dates

Oftewel, als ik geen maand wil wachten totdat mijn pakketje komt dan mag ik vanavond nog een keuze gaan maken.

Wat denk jij? Zal ik voor het RESPECT palet gaan of toch SPARKLE 2 kopen?

2 thoughts on “Sleek i-Divine SPARKLE 1, 2 & Shangri-LA

  1. Ik zou zelf het Respect palette graag willen hebben, denk dat ie bij jou ook mooi zal staan! Ik kan trouwens het Respect palette bij geen andere webshop vinden. Neem aan dat je bij de Sleek webshop alleen per creditcard kan betalen?

  2. Na wat wikken en wegen heb ik uiteindelijk voor het Respect palet gekozen 😀 Volgens mij wordt de collectie niet in Nederlandse webshops verkocht. In de online shop van Sleek heb ik het palet besteld (met creditcard)

Geef een reactie

