Winactie! – Metallic Foil Nails in zilver

Naast bloggen op Fashion meets Beauty vind ik het ook superleuk om andere blogs te bekijken die met fashion of beauty te maken hebben. Zo zag ik laatst op Today’s Beauty een hele gave trend voorbij komen, namelijk de metallic (foilnailtrend.174-2Ik was meteen verkocht. De vraag was alleen: “wat is het?” en “waar koop ik zoiets“. Allereerst dacht ik dat het om supershiny nagellak ging, maar dit effect is niet na te bootsen met nagellak kwam ik al snel achter. Dus ging ik op onderzoek uit en zag dat het om metallic nepnagels ging. Ik heb volgens mij ooit één keer nepnagels gedragen en ik vond het geen succes. Nu jaren later wil ik het toch weer een kans geven, want dit zijn gelukkig korte nepnagels.

minx-nails-silver

Zoals je kunt zien op de afbeeldingen wordt de nadruk niet alleen gelegd op de nagels zelf, maar ook de accessoires. Dit kan door grote opvallende zilveren ringen te dragen.
Je kunt het ook combineren roségoud. Gouden accessoires vind ik persoonlijk minder mooi om bij deze metallic nagels te combineren.

metallic15Bij bovenstaande foto vind ik de combinatie met zo’n chunky ring super grappig maar lijkt me ook super onhandig. Ik zou met dat gewei overal aan blijven haken..

Wat ook erg gaaf is om soortgelijke metallic sieraden te dragen zoals hieronder.

foil nails silver

Maar ik heb ze gevonden en het goede nieuws is dat jij ook een setje van deze toffe metallic nepnagels kunt winnen!! In een setje zitten 24 nepnagels inclusief nagellijm.

IMAG0560

Winnen doe je in 123 stappen. Misschien ben jij degene die met de oud & nieuw kan schitteren met foil nagels!

Wat moet je doen om kans te maken?

1) Like Fashion meets Beauty op Bloglovin
2) Like Fashion meets Beauty op Facebook
3
) Vertel in de comments dat je meedoet aan de winactie!

De winnaar zal ik 27 december 2012 bekendmaken. Deze winactie is verlopen.

Psssst..
Houd je meer van gouden metallic foil nagels, houd dan Fashion meets Beauty in de gaten 😉

Liefs Evita 

4 thoughts on “Winactie! – Metallic Foil Nails in zilver

  1. ontzettend leuk! ik houd persoonlijk ook meer van zilver dan goud 😉
    Ik doe graag mee met de actie.

    ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked
    en heb je liked op FB en geshared op miijn wall

    xxx
    Roos

  2. wat gaaf zeg, ook dat het voor korte nagels is. Houd niet zo van lange nagels.
    Ik doe graag mee!

    ik volg je via bloglovin (heb het artikel geliked)
    en heb je op facebook geliked 🙂

    groetjes
    Rachel

Geef een reactie

