DREAM walk in closet 2/3

Dames zijn jullie klaar voor het tweede deel?  Zoals beloofd laat ik in dit artikel inloopkasten zien met een ‘lichte’ uitstraling.

Bovenstaande walk in closet kun je qua kleur medium noemen. De muren zijn vrij donker geverfd en de meubelen zijn wit met licht eiken. Dat blauwe glas vind ik wel apart en door de zwevende lades op ongelijke hoogte te plaatsen krijg je een speels effect.

Bovenstaande foto moet wel bij een heel duur huis horen. Wat een licht en wat een uitzicht! Architectonisch past deze kast perfect in de ruimte. Door het grote raam zal omkleden alleen minder prettig zijn en ook is hier weer geen spiegel te bekennen.

Deze kast barst haast uit zijn voegen. Wat een kleding, schoenen en tassen heeft deze dame! Ik blijf zo’n meubel in het midden toch wel erg mooi vinden, maar verder vind ik deze kast weer iets te hokkerig ingedeeld.

Dit doet mij tocht wel erg denken aan een neutrale variatie op Carrie’s (SATC) kast. Die vierkante spotjes vind ik ook erg gaaf! Ik kan alleen niet goed zien of er nu aan de linkerkant een spiegel zit of een doorkijk naar de kamer ernaast.

Spiegels, spiegeltje, spiegeltje, spiegeltje, spiegeltje, spiegeltje, spiegeltje, aan de wand! Dit lijkt erg op een paskamer van een (sjieke) winkel. Het is een enorm lichte kamer wat erg prettig om je outfits goed te bekijken. Het dressoir vind ik erg mooi passen bij deze kamer.

Je kunt natuurlijk ook een winkel nabootsen zodat je thuis in je eigen kast kunt winkelen. Prachtig gemaakt, maar dit is niet meer realistisch haha.

Wat is jouw favoriet van bovenstaande afbeeldingen?

Binnenkort komt het laatste artikel met bijzondere, one-of-a-kind inloopkasten.

Geef een reactie

