Brrr..Winteraccessoires + colsjaal stash

Op dit moment lijkt het buiten meer op herfst dan op winter met al die regen en  temperaturen rond de 10°C (afgezien van de kale bomen dan). Maar vanaf dit weekend zal daar verandering in komen en zal het kwik snel gaan dalen. Ben je nog niet helemaal voorbereid op de winter dan kun je hier nog even inspiratie opdoen voor leuke mutsen, sjaals en of handschoenen. Daarnaast laat ik je mijn colsjaals zien. Enjoy!

winteraccessiores

Eerst nog even deze snoezige foto van de wintercampagne van H&M.. Ik vind hem echt heel schattig!
HolidayFashion

hats

Beanie – Otto € 14,99
Muts – Zalando € 29,95
Beanie – Topshop € 16,-

Scarves

Sjaal – Otto € 24,99
Sjaal – Brunotti € 41,95
Sjaal – Brrr € 59,95

mittens

Leren handschoenen – H&M € 15,-
Suede handschoenen – Nelly € 229,95
Gebreide handschoenen – Otto € 19,95

En nu mijn colsjalen collectie. Ik ben een kind van de zon en absoluut geen fan van de herfst en de winter. Ik vind het bos in de herfst echt prachtig en in de winter lijkt de omgeving ook errug mooi met een laagje sneeuw. Maar ik heb het over de korte, regenachtige, gure en vooral koude dagen. Het liefst doe ik een winterslaap en wordt ik in de lente weer wakker. Dan heb ik nog geluk die ik niet in IJsland woon, maar ik pak me meestal belachelijk warm in als ik de kou ga trotseren.

cover

Het liefst zou ik zo over straat lopen haha..

Stash

1. H&M – € 15,-
2. Primark € 7,-
3. HEMA – € 5,-
4. H&M – € 5,-
5. HEMA € 5,-
6. Pieces € 7,50

Voor de ‘warmere’ dagen draag ik graag de sjaal van Pieces of de HEMA sjaals. Voor koudere dagen zijn de sjaals van Primark en H&M erg geschikt. De mintgroene sjaal heb ik tot nu toe nog niet eens gedragen, maar ik ben bang dat daar snel verandering in komt!!

Heb jij een grote collectie winteraccessoires ?

9 thoughts on “Brrr..Winteraccessoires + colsjaal stash

Geef een reactie

