Mariah Carey by OPI collectie

Vanaf maandag 14 januari 2013 ligt er weer een nieuwe collectie van OPI in de winkel met dit keer wel hele bijzondere nagellak. In samenwerking met popdiva Mariah Carey is de volgende collectie tot stand gekomen.
Cover

overview

Van links naar rechts:

  • A butterfly moment
  • Sprung
  • Pink yet lavender
  • Anti – bleak
  • Stay the night
  • Get your number
  • Can’t let go
  • The impossible

De laatste vier lakjes zijn liquid sand nagellakjes. Move over Caviar Nails!! Hoewel ik de caviar nailtrend ook erg leuk vind, heb ik nooit de tijd genomen om dit te doen. Liquid sand is een stuk makkelijker. Je hoeft alleen simpelweg je nagels te lakken en je krijgt een matte ietswat ruwe structuur op je nagels.

Mariah-Carey-by-OPI-swatches

De collecties van OPI vielen mij eerder niet zo op, maar ik vind de laatste collecties erg mooi. Tegen de prijs hik ik alleen aan, anders zou ik zo de hele collectie kopen. Mijn grootste favoriet uit deze collectie is Stay the night. Verder vind ik The impossible en Anti-bleak ook supermooi!! Trouwens Anti-bleak ziet er in het echt behoorlijk anders uit dan op persfoto’s.

Wat vind jij leuker? Caviar nails of de liquid sand trend? Ben jij van plan een lakje te kopen van de Mariah Carey by OPI collectie?

3 thoughts on “Mariah Carey by OPI collectie

  1. Pingback: Mariah Carey by OPI collectie – Stay the Night & The Impossible + swatches | Fashion meets Beauty

Geef een reactie

