Shoplog – o.a. Action, Kruidvat, Sephora, Six & Yves Rocher

Waarschijnlijk ben ik niet de enige chick die op hol slaat tjjdens de SALE . Koopjesjagen geeft mij een kick, helemaal als ik veel geld kan besparen. Beetje suf misschien maar meestal ben ik het happiest met het item die voor de meeste korting heb kunnen kopen. Het is volop SALE in Nederland dus ik heb mijn slag even geslagen de afgelopen weken. Benieuwd wat ik allemaal gekocht heb?

Naamloos
Eens in de 2 à 3 weken ga ik wel even rondsnuffelen bij Action. Het is zo’n diverse winkel. Van etenswaren tot bandenplaksetjes, you name it en ze hebben het vaak voor een schijntje. Ter illustratie. Een tijd geleden ben ik begonnen met vakantiefoto’s in te plakken. Ik gebruik graag van die fotohoekjes. Voor foto artikelen ga ik meestal naar de HEMA. Dubbelzijdig fototape kostte daar €2,50 voor 250 stuks en dat was nog vóór de BTW verhoging. Bij Action hadden fotohoekjes voor €0,32 voor 250 stuks, say what!

Voordat het artikel op een Action promotie begint te lijken, maar even snel door naar mijn aankoopjes. Nivea is een bekend merk in Nederland die volop bad-, douche en skincare-producten aanbiedt. Make-up spot je tot voor kort niet in ons koude kikkerlandje, maar nu (tijdelijk denk ik) bij Action.

IMAG0890Ik zag verschillende mascara’s liggen en bedacht me dat dit misschien wel leuk is om voor de Fashion meets Beauty te testen. Dus ik nam van ieder soort één mee. Koop je een mascara bij de drogist dan betaal je al snel €15,- De NIVEA mascara’s kosten bij Action €3,69 per stuk. Koopje dacht ik! Binnenkort kun je zeker reviews verwachten.

Daarnaast zag ik ook mijn favoriete Maybelline mascara liggen, die helaas niet meer verkrijgbaar is bij drogisterijen. Deze mascara kostte tevens €3,69. Ondanks dat ik al een aantal back-ups heb liggen, kocht ik er toch nog maar eentje erbij.

  • Maybelline – Pulse Perfection
  • NIVEA – Extension nanodefinition
  • NIVEA – Max volume grandiose mascara
  • NIVEA – Double designer black mystic
  • NIVEA – Max volume twist mascara
  • NIVEA – Lash elastic mascara

Bij Trekpleister verkochten ze een aantal weken geleden Therme douchegels voor €1,69 per stuk! Ik ben dol op Therme producten, maar ik vind ze nogal aan de prijzige kant. Voor een douchegel betaal je vaak rond de €5,- Dus op naar Trekpleister, waar de verkoopster mij meedeelde dat de producten een week daarvoor al in de winkel stonden en dat ze nu dus uitverkocht waren, fraai!!

Gelukkig hadden ze deze fantastische aanbieding een week daarna bij Kruidvat en kocht ik 8! douchegels. Van elk soort nam ik 2 mee, dus waarschijnlijk hoef ik de rest van het jaar geen douchegel meer te kopen 😀

P1010562

De laatste tijd draag ik niet meer zo vaak oorbellen, toch wandelde ik even de Six binnen om te kijken naar de Sale artikelen en de nieuwe collectie. Ik liep de winkel uit met kerstartikelen, oorbellen en een dubbele ring. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie dubbele ring, maar aangezien mijn handen zo groot zijn als de gemiddelde 10-jarige, is het moeilijk om een ring te vinden die past.

IMAG0788

  • Candy canes € 1,00 per stuk
  • Gingerbread € 1,00
  • Oorbellen € 2,00
  • Ring € 2,00

Tijdens het webshoppen kwam ik een mooie pullover van Only tegen. De webshop (Jeansonline) kende ik niet, maar ik gokte erop dat de bestelling goed zou gaan. Het bijzondere kleurenspel begint met poederbeige, daarna loopt het over in mosgroen, terrakleur, dan een soort donker oudroze en aan het eind steenrood. Wat je zo niet ziet is dat bij de terrakleur zilveren lurex doorheen geweven is. De trui heeft € 34,95 gekost, maar in de sale hoefde ik maar €17,45 in mijn digitale winkelmandje af te rekenen.

noelle-knit-long-pullover

Sinds december zijn ze al extreem aan het afprijzen bij Hennes & Mauritz. Wat je vaak ziet in winkels is dat kleding voor de feestdagen alleen afgeprijsd wordt als ze denken dat ze het niet meer gaan verkopen. Bij H&M waren artikelen voor kerst al voor 50% korting goedkoper!

Zoals je al kon lezen in mijn vorige shoplog doe je er verstandig aan om bij H&M prijzen te vergelijken. De prijzen in de webshop of winkel scheelt soms wel meer dan €10,- voor hetzelfde item.

DividedTruiZo kwam in deze trui van Divided tegen. In de webshop is hij afgeprijsd van €24,95 voor €15,- In de winkel betaal je een tientje. Afgelopen maand kreeg je bij aankoop van een product een kortingsvoucher van €5,- bij H&M. Dus ik rekende maar €5,- af bij de kassa. A real bargainDe trui lijkt op het eerste gezicht heel gewoontjes maar het midden van de trui is gehaakt en zal waarschijnlijk erg mooi staan op een zwarte broek op lederlook legging.

Bij Sephora heeft nu ook tot 70% korting op verschillende soorten artikelen. Zo ook op de douche/bubble bath producten. Ik nam de geur monoï tiaré mee en rekende deze af voor € 2,85. Normaal kostte dit product € 9,95.

IMAG1037

Maar we zijn er nog niet. Al enige tijd ben ik op zoek naar een foundation die goed bij mijn huidskleur past. Niet vaak kom ik de juiste tint tegen omdat het aanbod niet supergroot is en bestellen op internet vind ik drie keer niks omdat je niet weet hoe de kleur uitpakt. Bij een bezoekje aan Yves Rocher zag ik dat ze ook foundation hadden voor een donkere huidskleur en binnen 5 minuten had ik een foundation gevonden die ik niet voelde zitten op mijn huid en nauwelijks kleurverschil gaf bij mijn eigen huidstint… NICE! Ik heb het over de Teint fluide zero default van het merk Couleurs nature. Over een tijdje kun je hier een review van verwachten. En hoe raad je het?! De foundation was afgeprijsd van €19,50 naar €9,25.

YvesRocher

Heb jij nog leuke koopjes gescoord in de SALE ??

12 thoughts on “Shoplog – o.a. Action, Kruidvat, Sephora, Six & Yves Rocher

  1. Pingback: OOTD & NOTD – 25.01.2013 | Fashion meets Beauty

  2. Pingback: Review – Couleurs Nature perfectionerende vloeibare fond de teint | Fashion meets Beauty

Geef een reactie

