DREAM walk in closet 3/3

Het laatste deel van de walk in closet reeks. Dit keer unieke inloopkasten!

Na het zien van de hoofdfoto was ik in de zevende hemel. Dit is van alle foto’s die ik heb gezien mijn favoriet. Een zolder met alleen jouw kleding, schoenen en accessoires. Wat een luxe! Een fluffy tapijtje, gecapitonneerde meubels en glanzende wanden voorzien van een bloemenmotief. Ik vind het prachtig! En dan een hanggedeelte van voor naar achter!
In deze kast zou ik wel willen wonen.

Bovenstaande ruimte vind ik erg uniek. Circus was vast en zeker het onderwerp en dit is ook duidelijk terug te zien. Ook al staan er maar een paar meubels in deze ruimte, door de drukke vormgeving en vele details, lijkt het een overvolle kamer.

Deze mevrouw is vast erg zuinig op haar spulletjes. Het lijkt wel een heus museum met een waardevolle collectie. Grote mooie spiegels, maar toch vind ik dat deze kamer geen gezellige uitstraling heeft door die hoge donkere kasten.

De foto’s die ik van inloopkasten kon vinden, waren voornamelijk strak van kleuren en design. Voor degene die van kleur houdt is bovenstaande voorbeeld misschien een inspiratie. Ombre (kleurverloop) is ook een leuk idee om toe te passen in het interieur!

Voor de stoere chicks is dit misschien wel een droomkast. Deze kast heeft een edgy look wat ik wel kan waarderen. Vooral die vergrijsde kisten en het kleed vind ik erg tof.

Houd je meer van een klassieke stijl dan kun is dat ook makkelijk te vertalen in je inloopkast. Een klassieke look creëer je door antieke spulletjes en kunst te gebruiken.
Het heeft een persoonlijk tintje en dat maakt deze kamer uniek in zijn soort.

Nog even een paar extra foto’s van mijn droom inloopkast. Ik hou totaal niet van kitsch, maar alles klopt gewoon aan deze walk-in-attic (inloopzolder).

Welke inloopkast heeft jouw voorkeur?

One thought on “DREAM walk in closet 3/3

Geef een reactie

