Mariah Carey by OPI collectie – Stay the Night & The Impossible (liquid sand) + swatches

In het artikel van 12 januari 2013 konden jullie al lezen over de Mariah Carey by OPI collectie. Ik probeer om de dag een artikel te plaatsen, maar omdat ik niet langer kon wachten laat ik vandaag al swatches zien van de lakjes die ik van deze collectie heb gekocht.

hele collectie

Stay the Night

Dit was mijn favoriet uit de collectie die ik zo ontzettend graag wilde hebben. De combinatie van zwart met roze glitters vond ik erg tof. Het aanbrengen van een liquid sand nagellak gaat wat minder gemakkelijk dan je van OPI nagellakken gewend bent, maar dat mag zeker de pret niet drukken. Ook droogt de nagellak minder snel. Twee laagjes volstaan al om een mooi effect te krijgen. Tijdens het drogen wordt veranderd de structuur van de nagellak naar een ruwe en matte finish.

staythenightcollage

The Impossible

Op de persfoto’s vond ik The impossible wel een leuk kleurtje maar Stay the Night vond ik veel mooier. Maar meningen zijn er om bijgesteld te worden. Op het nagelwiel zag The impossible er haast mooier uit dan Stay the Night. Omdat ik na ruim 10 minuten nog geen keuze had kunnen maken besloot ik beide lakjes uit de collectie mee te nemen.
The impossible lakt makkelijker dan Stay the night. Naast roze glitters bevat dit lakje ook roze sterretjes wat ik wel erg cute vind.

theimpossiblecollage

Na het swatchen heb ik een paar verschillende topcoats geprobeerd om te kijken wat mooier leek. Op mijn wijs- en ringvinger heb ik een glanzende topcoat gebruikt en op mijn middelvinger en pink heb ik een matte topcoat gebruikt. Zelf vind ik ‘kaal’ het mooist. Zonder een topcoat komt de liquid sand structuur naar mijn mening het beste tot zijn recht. Bij een glanzende of matte topcoat valt het effect wat weg omdat de topcoat het oppervlak gladder maakt.

IMAG1137

Het liefst kocht ik de hele collectie, maar we hebben hier “helaas” te maken met OPI en niet met Essence. Naast kiezen tussen de lakjes was er ook nog de twijfel tussen fullsize verpakkingen van €14,65 of het minisetje van €18,35. De paarse en blauwe liquid sand lakken vond ik ook erg leuk hoor, maar ik wist al zeker dat ik Stay the Night en The impossible meer zou gaan gebruiken dus besloot ik voor de fullsize versie te gaan.

mini setDe Mariah Carey by OPI collectie is te koop bij de OPI verkooppunten die vermeld staan op www.opi.nl  Als je van plan bent om iets te kopen uit deze collectie dan zou ik niet te lang wachten want de collectie vliegt de winkel uit!

Heb jij een lakje van de Mariah Carey collectie gekocht?

One thought on “Mariah Carey by OPI collectie – Stay the Night & The Impossible (liquid sand) + swatches

  1. Pingback: Shoplog – o.a. Action, DA, Kruidvat, H&M & Xenos | Fashion meets Beauty

Geef een reactie

