OOTD & NOTD – 25.01.2013

Vandaag een OOTD en een NOTD, oftewel een Outfit Of The Day en een Nail OThe Day. Nederland is voorzien van een pak sneeuw en het is koud! Als eeuwige koukleum zit er niets anders op dan mij lekker warm in te pakken. Ik heb één van mijn nieuwe truien (zie shoplog) uit de kast geplukt. Benieuwd waarmee ik de trui gecombineerd heb?

NOTD

De trui bestaat voor 90 % uit acryl en voor 10% uit wol. Normaal vind ik wol te kriebelig aanvoelen maar een paar procent wol kan ik wel hebben. De trui is lekker lang en warm.
Ik draag er nu een zwart hemdje onder, maar een felle kleur is ook leuk aangezien het middenpand gehaakt is.

OOTD

Outfit Of The Day

Trui – H&M Divided € 10,-
Legging – H&M Trish Summerville Collectie € 14,95
Schoenen – UGGS Kids ultimate short € 149,95

NOTD

Vanavond had ik zin om mijn nagels te lakken en koos voor een liquid sand lakje uit de nieuwste collectie van OPI. Hij matcht ook nog eens prima bij mijn outfit.

Nail Of The Day

Stay the night – Mariah Carey by OPI € 14,35

En wat droeg jij op deze koude dag?

Xx. Evita

3 thoughts on “OOTD & NOTD – 25.01.2013

Geef een reactie

