Shoplog Lush – 50% korting

Een aantal weken geleden bestelde ik op de valreep nog even wat fijne badproducten van LUSH voor 50% korting. Ik bestelde voor een groot deel retro producten (producten die niet in het vaste assortiment zitten) en één product uit de kerstcollectie van 2012. Benieuwd wat ik besteld had?

lush

Bij het pakketje zat een sample van de zeep Bohemian. De zeep is gemaakt op palmolievrije zeepbasis, bevat verzachtende glycerine en is geparfumeerd met citroenolie.
De citroenolie reinigt de huid diep en zorgt voor een frisse teint. De geur verfrist in de zomer, en is opwekkend in de winter!
Lush heeft deze zeep niet voor bohemian’s gemaakt (artistieke personen die lak hebben aan 9 tot 5 banen) maar juist voor mensen die de hele dag binnen zitten.

Bohemian is een extra fijne zeep voor degenen die last hebben van een onzuivere huid, als je bijvoorbeeld snel last hebt van puistjes op je rug, de citroenolie helpt! De glycerine geeft extra verzorging voor je huid en de zeep is geschikt voor ieder huidtype.

Ik ben benieuwd 😀

Bohemian soap

Het eerste product wat ik in mijn digitale winkelmandje stopte waren twee Christmas eve bubblebars genaamd. De Christmas Eve bubble bar ruikt naar ylang ylang, jasmijn en gardenia. Heerlijke kalmerende geuren waardoor je helemaal tot rust komt. Ik ben enorme fan van Ylang Ylang dus ik kan niet wachten om deze bubblebar te proberen. Schade: 2 x Christmas Eve € 5,96 (incl. BTW)
Christmas eve bubble bar

Verder bestelde ik twee Twinkle bath bombs. Deze producten zijn huge! Twinkle ruikt naar vanille, sarlei (aromatisch saliesoort) en lavendel. Je bad kleurt pastelblauw met gouden shimmers wanneer je Twinkle gebruikt. Schade: Twinkle € 5,06 (incl. BTW)

Twinkle bath ballistic

Naast Twinkle en Chrismas Eve bestelde ik eenmaal Rocket. Deze herbruikbare bubble bar is goed voor drie lekkere schuimbaden. Rocket is geparfumeerd met kruidnagelolie, gemberolie en vuurhout. Deze geuren zorgen dat je weer lekker op temperatuur komt.
Schade: Rocket € 4,98 (incl. BTW)

Rocket bubble bar

Als laatst bestelde ik een bubble bar die Ruby Red Slippers genoemd wordt. Ruby Red Slippers zit bomvol rode glitters en ruikt naar rozen en anjers. Ik denk dat ik voor gebruik eerst wat glitters eraf ga spoelen voordat ik deze bruisbal te water laat gaan want anders kom ik vast weken later nog de glitters tegen. Schade 1 x Ruby Red Slippers Bubble Bar € 3,55 (incl. BTW)

Rube red slippers

Heb jij nog in de sale producten bij Lush gescoord?

3 thoughts on “Shoplog Lush – 50% korting

  1. Heerlijke producten zeg! Ik was helaas vlak voor de uitverkoop bij Lush geweest dus had niks meer nodig. Volgende x ga ik zeker mijn slag slaan ;-)!

    xo Rosie

Geef een reactie

