Shoplog – o.a. Action, DA, Kruidvat, H&M & Xenos

Herkennen jullie het plaatje al hihii? Het is weer tijd voor een shoplog, maar dat verraadde de titel natuurlijk ook al. Dit zijn aankopen van een aantal weken, dus eigenlijk is dit een collective haul, maar ik vind shoplog gewoon leuker klinken ūüėÄ

Naamloos

Bij Action zag ik al een aantal keren een leuke vaas. Ik heb wel een aantal vazen, maar die zijn bolvormig, dus deze vaas was van harte welkom! De kassabon ben ik kwijtgeraakt maar de vaas kostte ‚ā¨2,99 dacht ik..

P1030420

Omdat ik¬†ieniemienie¬†handen en polsen heb, is het meestal lastig om armbanden te vinden die niet gelijk weer van mijn pols afglijden. Bij Action zag ik leren armbandjes liggen die mij passen voor ‚ā¨1,29 per stuk!

P1030442

Ik kon niet wachten om jullie de nagellak te laten zien die ik van de Mariah Carey collectie had gescoord, dus de lakjes hebben jullie al gezien. Maar op dat moment was er bij DA op het gehele Biodermal assortiment 30% korting. Ik was al een lange tijd benieuwd naar de P-CL-E cr√®me want ik had er veel positiefs over gelezen. De P-CL-E¬†cr√®me¬†kun je zowel als een dag- als nachtcr√®me gebruiken en helpt het herstel van de huid. Ik heb gekozen voor de tube van 100 ml. Qua prijsverhouding is deze goedkoper dan een pot met 50 ml, want die kost ‚ā¨23,50 als ik mij dat goed herinner. Een tube met 100 ml kost normaal ‚ā¨ 36,50 en nu ‚ā¨25.

P1030447Bij Kruidvat kun je bij het Catrice en Essence schap je slag slaan. Veel producten zijn nu nog verkrijgbaar met 50% korting. Wil je weten welke producten Catrice uit het assortiment haalt en straks nieuw in het assortiment komen klik dan even op de linkjes.
Ik kocht 3 nagellakjes ( 905 Steel my soul,¬†895¬†I am Lob-Star,¬†690¬†Fred said Red¬†) en de cuticle remover van Essence. De lakjes kostten nu ‚ā¨ 1,35 per stuk en de cuticle remover nu ‚ā¨ 1,00.

IMAG1005Bij de vorige shoplog was ik deze beauty helemaal vergeten en daarom neem ik hem even mee in deze shoplog. In interieurfoto’s zie ik vaak een teak houten schaal ter decoratie. Ik vond het meteen een gave accessoire. Bij de Xenos kwam ik toevallig zo’n schaal tegen voor ‚ā¨ 25,- Aiii! dat wilde ik er eigenlijk niet voor uitgeven dus ik liet hem staan. Een week later werd de schaal met ‚ā¨10,- afgeprijsd, het moest blijkbaar gewoon zo zijn. Omdat elk exemplaar uniek is heb ik alle schalen grondig bestudeerd en besloot onderstaande mee te nemen. Je kunt de schaal gewoon ter decoratie neerzetten of vullen met fruit, accessoires of andere dingen zoals sleutels etc.

teakschaal

Iets wat ik veel te weinig doe is kleding afdragen. Ik ben erg zuinig op mijn kleding en daarom blijven ze meestal jaren mooi (en de overvolle kledingkast die ik heb zal er ook wel mee te maken hebben denk ik). Een geliefde legging van Vero Moda heeft nu toch het loodje gelegd en is onherstelbaar versleten. Omdat ik graag mijn kledingkast een beetje wil inkrimpen zou ik normaal gesproken geen vervangingsaankoop doen, maar omdat het om een geliefd kledingsstuk gaat heb ik bij H&M een soortgelijke broek gekocht. De broek is van &Denim en is superlow waist en super skinny. Ik hoopte dat die superlow waist broeken niet meer terug zou zien, maar helaas pindakaas. Gelukkig heb ik veel lange shirtjes waarmee ik een bildecolleté hoop te vermijden.
De broek kost ‚ā¨39,95 maar ik had nog een cadeaukaart dus ik hoefde maar ‚ā¨29,95 af te rekenen.

P1030428Daarnaast kwam ik nog leuke gezichtsmaskers tegen die ik niet kon laten liggen. Ik vond het originele geuren en ik ben dan ook erg benieuwd of ze goed werken.

P1030435Het linker masker is een peel off masker met rabarber, rode bessen en bramen extracten.Het middelste masker is een¬†exfoli√ęrend masker¬†met drankenfruit extract
Het rechter masker is een beschermend masker met kokos (coconut is my middle name) en sheaboter. Yummy!

En dat waren weer mijn aankoopjes van de laatste tijd. Heb jij nog leuke dingen gekocht?

3 thoughts on “Shoplog – o.a. Action, DA, Kruidvat, H&M & Xenos

Geef een reactie

